Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Tenerife - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Tenerife

Door: Joan en Ad

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

31 Maart 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

Costa Fascinosa, 29 maart 2014,

Goede middag volgers van ons reisdagboek,

Na zes dagen op de oceaan rondgedobberd te hebben zijn we blij om eindelijk weer vaste grond onder onze voeten te hebben. We zijn aangeland op Tenerife.

Omdat we al diverse tussendoortjes op dit Canarische eiland hebben doorgebracht, zijn we er gewoon op eigen houtje op uit getrokken, wat er op neer komt, dat we uitsluitend wat door het centrum en winkelgebied van Santa Cruz hebben gewandeld. Aangezien de Canarische Eilanden zo goed als belastingvrij zijn, hebben we wat lekkere geurtjes ingeslagen, en voor Ton en Lenny wat rookartikelen gekocht.

Toen we om 16.00 uur weer aan boord waren, hoorden we dat de Spaanse politie aan boord is geweest met drugshonden, en dat er een aantal passagiers door hen van boord zijn gehaald. (Spanning en sensatie aan boord) We hebben er zelf niets van gemerkt, maar je begrijpt dat dit het onderwerp van de avond was.

We hebben overigens deze avond voor het eerst last van een ruwe zee, en er zijn diverse mensen die hier last van hebben. Wij gelukkig niet.

De avond hebben we zoals gebruikelijk weer doorgebracht aan de rand van de dansvloer.

Groetjes van twee genietende cruisers.

• 31 Maart 2014 - 16:22

BenW:

Wordt het niet een beetje saai?? Elke dag dansvloer, verplicht drinken en eten enne niks doen??
    Tenerife kennen jullie toch al op je duimpje? Wanneer komen jullie onderhand eens terug?? Of lijkt het allleen maar lang?? Geniet nog maar ff, hier supermooi weer en wij zijn begonnen met de tuin!!!
    Veel plezier nog en tot snel! xx sWilma

• 31 Maart 2014 - 17:24

Liesbeth:

Hallo vrienden,
    Fijn dat jullie je tijdens de "grote oversteek" zo goed vermaakt hebben, want daar zag je toch wel heel erg tegenop hè Ad. Jammer van de e-readers en al die mooie boeken die er op staan. Jullie blij zeker dat jullie niet aan boord waren toen de drugspolitie de boel kwam inspecteren.Hadden jullie "het spul" mee van boord genomen zeker, want je maakt mij niet wijs dat er niet af en toe een pilletje ingaat als jullie elke avond tot diep in de nacht over de dansvloer zweven. Dat houdt geen mens vol! (haha) . Veel plezier nog en tot de 7de! L en F.

• 31 Maart 2014 - 22:17

Lenny:

Hoi zeelui
    Eindelijk weer op het vaste land en eindelijk weer een berichtje, tja dit is voor jullie bekend gebied maar het weer maakt veel goed, al hebben wij hier ook niet te klagen met een gemiddelde van 20 graden
    Alvast bedankt voor de sigaretten
    Straks kunnen jullie nog meedoen aan de ned. Kampioenschappen schuifelen, ga je nu de rest van de reis het betere gooi en smijt werk oefenen, dan zal ik je opgeven voor So you can dance 2015, ik geloof dat ze nog kandidaten nodig hadden.
    Heel veel liefs wij

• 01 April 2014 - 08:42

Jose:

Hallo d en joan,
    eindelijk dan berichtje van mij!! tís niet dat ik jullie verhalen niet wilde lezen en beantwoorden, maar mijn mail lag er weer eens een keertje uit!! Dus nu ga ik jullie reisverhalen terug lezen en ben benieuwd wat jullie allemaal nog meer voor spannends meegemaakt hebben:)!
    IN de tussentijd zou ik zeggen: lekker doorgaan met genieten!!
    groetjes jose

• 01 April 2014 - 08:43

Jose:

sorry "d" had natuurlijk ad moeten zijn:):)