Zes Zeedagen - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Zes Zeedagen - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Zes Zeedagen

Door: Joan en Ad

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

31 Maart 2014 | Spanje, Isla de Tenerife

Costa Fascinosa, 29 maart 2014,

Goede middag volgers van ons reisdagboek,

Nadat we op 22 maart van de laatste mogelijkheid om aan land te gaan gebruik hebben gemaakt, zijn we om 18.00 uur aan de lange Trans-Atlantische overtocht begonnen. Hoewel vooral ik hier schrik voor had, hebben we ons geen moment verveeld. Er werd van alles georganiseerd, en hoewel we er zelf niet aan mee deden, zorgde het toch voor de nodige afleiding. We hebben de ereaders niet aangeraakt, en ons Joan is niet aan haar huiswerk (Engels) toegekomen. Ook het prachtige weer en de relatief kalme zee hebben er toe bijgedragen dat ook de zes dagen durende overtocht een groot feest is geworden, met rustige dagen aan het zwembad en lange, lange avonden bij de bar cq. dansvloer.

Groetjes van twee genietende cruisers.

• 31 Maart 2014 - 16:17

BenW:

Klinkt goed enne.................. Ik zal maar niet vragen of je één emailadres wilt en kunt verwijderen aub!!
    xxsWilma