Maceio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu Maceio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Joan en Ad Nelissen - WaarBenJij.nu

Maceio

Door: Joan en Ad

Blijf op de hoogte en volg Joan en Ad

22 Maart 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Costa Fascinosa, 21 maart 2014,

Goede middag volgers van ons reisdagboek,

Ook vandaag was weer een rustige dag. Hoewel we wel aan hebben gelegd in de haven van Maceio, zijn we niet van boord gegaan. Het was namelijk nogal moeilijk om zonder excursie (die we vergeten waren te boeken) wat van de stad te zien. Om het havengebied uit te komen was men al verplicht om de bus te nemen in verband met veiligheid. Daarnaast hoorden we van verschillende mensen dat de plaats erg crimineel is.

We hebben wat geluierd op het achterdek, waar het nu ook aanmerkelijk minder druk was. Achteraf gaven de meeste cruisegangers aan dat we niet veel gemist hebben.

We hebben de avond zoals inmiddels gebruikelijk weer doorgebracht met het dineren, bezoeken van de show in het theater en als afsluiting van de avond met het bezoeken van de danszaal (met grote bar) om na het nuttigen van de nodige alcoholische drankjes een dansje te wagen. De dames in ons gezelschap doen uiteraard ook nog mee met line dansen, waar het mannelijke deel van het gezelschap niet voor te porren is.

Groetjes van twee genietende cruisers.

• 22 Maart 2014 - 21:23

Nelly En Wil:

Hoi Ad en Joan

Zo te lezen vermaken jullie je wel met eten en drinken.
    hebben ze op die boot geen fit programma anders kunnen ze jullie straks van die boot af rollen.
    geniet er maar lekker van en laat ons mee genieten.

Groetjes van ons

• 23 Maart 2014 - 00:44

AstridLeon Cooijman:

Hoi vakantiegangers,

Joan, je doet het verkeerd.
    Je moet die tu tu om je middel doen. niet op je hoofd.
    En Ad, een permanentje staat je niet zo goed.
    Hou het maar bij het oude, staat je beter.
    Geniet nu, sporten komt wel weer als jullie thuis zijn.
    Veel plezier.

Groetjes van ons

• 23 Maart 2014 - 08:31

BenW:

Halleekes,
    Zoveel mensen zoveel wensen en allemaal verschillend gelukkig. Ik vind je nl krulhaar wel heel goed staan, okay het mag dan misschien een ander kleurtje zijn maar ik ken jou niet met haar dus ik vind het wel leuk. Ik krijg steeds meer het idee dat dit een "echte"vakantie is. Volgens ons genoeg tijd om uit te rusten en bij te tanken om vervolgens s avonds de ben te strekken en te gymen. Hoe zit het met de sportzaal???
    Ben je daar al geweest of denk je dat te compenseren met het dansen hihi. Het lijkt me wel lekker zo'n uitrustvakantie. Wintersport was super!!! 21 graden en toch veel kunnen skieen. Nou jong en lui heel veel lol en we lezen het wel weer!xxBenW

• 23 Maart 2014 - 11:25

Rien En Ineke:

Hoi luitjes,
    Zo te zien wordt de reis een uiterlijke metamorfose. Van Goirlese ballefrutters naar Zuid Amerikaanse carnavalsvierders. Agge mar leut het.
    Maar alle gekheid op een stokje, let wel een beetje op de kilo's, want met al dat lekkers, alcoholica en rusten gaat dat niet goedkomen. Dat wordt tonnetje rond, maar geniet ze en wij volgen jullie.
    Lieve groetjes. Ineke en Rien

• 23 Maart 2014 - 21:25

Ans:

Ad je lijk 10 jaar jonger met die krullen ik zou ze houden ook de keur, mooi rood is niet lelijk.
    Joan je lijk ook wel 10 jaar jonger met die mooie veren op je hoofd. we kenen jullie straks niet meer terug. veel plezier.

AnTo